Velkommen til min blogg :)

10. desember 2020

Uke 2, dag 4 (Torsdag)

Klokka skulle ringe 8, men våkna litt før. Det er så mye lyder på et sånt sted, og jeg våkner hele tiden. Noen som lukker en dør, går i gangen, vifteanlegget, radiatorovnen, noen ute osv.

Dagens kalender inneholdt sokker. 


Etter frokost var det trening i aktivitetssal. Der er det egentrening etter hva man har behov for. Vi var fire som var med på det i dag, og det var oss som har vært hos fysioterapeut og fått øvelser - så opplegget var at vi skulle gjøre øvelsene våre for å bli kjent med de. Fysio sa at det nok er en betennelse det jeg har, og det kan fort ta et par uker før den går over.  Jeg kjenner at pulten her er for høy når jeg er på pc'en - så kan være det som har vært utslaget.

På vei opp til rommet, går jeg forbi spiserommet... luktet som om vi får suppe i dag. Jeg hadde vært glad for brød med ost jeg... :)

Ikke flere aktiviteter i dag, så da skal jeg pakke og se om jeg får lest ferdig boka mi.

Lunsjen var kyllingssuppe og salat. Det var veldig godt. Pakkinga før middag ble ikke noe av, for jeg sovna og sov 1,5 time. Det var veldig deilig.

Jeg kom meg ned til middag. Det var egentlig fiskegrateng, men jeg fikk laks. Helt ok.

Etter middag fikk jeg pakket. Det var deilig - endelig hjem - samtidig så føles det litt rart. Nå skal vi ikke tilbake hit igjen i det hele tatt.

Her er noen bilder av det som har vært "hjemmet" mitt de to siste ukene.



Her er vår avdeling, og mitt rom er 215.



 
Matkroken oppe i gangen, om man gikk glipp av noen måltider.

Oppholdsrommet:

Vi satt litt på oppholdsrommet nå i kveld, og etterpå har jeg vært på rommet mitt og lest ferdig boka jeg holdt på med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar