Velkommen til min blogg :)

10. desember 2020

Uke 2, dag 3 (onsdag)

 Jippy - snart hjem!! Det var ei på gruppa som drar i dag, og da kan man kjenne ekstra på hjemlengsel - men de to siste dagene går veldig fort da.

Dagens julekalendergave var en mangohåndkrem med deilig lukt :) Så heldig jeg er som fikk en så fin kalender!

Rygg/skulder kjennes bedre ut i dag. I natt klarte jeg faktisk å ligge litt på den vonde siden. Hjalp også på å sitte litt med varmeflaske i to omganger i går.

Dagens aktiviteter er først en tur ut og deretter en avspenningsøkt. 

På uteturen snakket veilederne litt om at vi nå måtte ta ansvaret selv for hva som var viktig for oss, og at vi ikke overdrev aktiviten. Så kunne vi gjøre det vi selv ville. Hanne og meg gikk da tur... litt i lengste laget selvfølgelig. Vi gikk runden opp til trehytta, videre til hønene, og veien tilbake. I vårt rolige tempo tok det ca 1 time.

Lunsjen var havregrøt med rørte bringebær.

Etter lunsj slappet jeg av på rommet en time. Var ganske gåen etter turen, så sov en time før middag. Dermed gikk jeg glipp av avspenningsaktiviteten som var før middag.

Middag var noe får-i-kål-aktig. Det var godt.

Etter middag var jeg først på rommet og lest - formen var ikke så bra, men jeg kjedet jeg meg nesten i hjel ;) Det gjorde heldigvis noen av de andre også - så vi satte oss på fellesrommet og så på Truls og Hellstrøm, og deretter Huskestue.

Tilbake på rommet, så jeg en episode av Ukjent Arving på pc'en og leste litt. Slet med å sove for skuldra er ganske vondt igjen - sovna til slutt rundt midnatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar