Velkommen til min blogg :)

8. desember 2020

Uke 2, dag 2 (Tirsdag)

I dag var det karameller i julekalenderen :)

Ellers var jeg utrolig utmattet i dag. Kom meg ned til frokost, men det var hardt. Var også med på oppsatt program. Først var det fysioterapeuten som snakket litt om rygg og nakke (mye av det samme som han sa til meg på timen i går). Deretter en liten avspenning før vi hadde en liten økt med hvordan håndtere dagligdagse utfordringer.

Fikk låne ei varmeflaske av en av de andre her i dag, og satt en times tid med den på ryggen. Det hjalp godt!

Til lunsj var det lapper og rørt bringebærsyltetøy. Kjempedeilig!!

Etter lunsj fikk jeg besøk av fysioterapeuten, som kom innom med noen forslag til øvelser til meg. Jeg kunne gjøre de hver dag, eller når jeg orket. Jeg velger selv om jeg tar alle, eller noen.


Kl 15 hadde jeg samtale med min kontaktperson. Der tok vi opp litt om forventningene til oppholdet var innfridd, og litt andre småting. Hun skulle bl.a. skrive en anbefaling om at jeg skulle på arbeidsstol på kjøkkenet. Hun synes det var veldig fint at jeg fikk ordna en uvarsla brannøvelse i går. Da fikk de sjekka at rutinene satt - de hadde nylig hatt en organisert en.

Middag i dag var orientalsk gryte... jeg var litt skeptisk til den. Fant ut at den inneholdt både sopp og erter, men jeg er veldig flink til å sile ut ;) Den ble dessuten servert med villris. Helt greit, men absolutt ingen favoritt. 

Nå er det ikke lenge igjen til vi skal hjem!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar