Velkommen til min blogg :)

11. desember 2020

Hjemreise!

Endelig har dagen for hjemreise kommet!!! Det skal bli SÅ godt å komme tilbake til egne rutiner, egne ting, egen mat - og ikke minst egen seng og pute!!

I kalenderluka i dag var det hårstrikk, og det bruker jeg (les: mister) jeg jo hele tiden, så det var lurt.

I går var det også 2 som dro hjem, så da er det 3 som dro før tida, og vi er 9 igjen. De fleste blir henta i morgen fra 11 og utover.

Slet med å sove i går. Rart å tenke på at det var siste natt noensinne her nede, sovna til slutt rundt 00.30. Klokka ringte som vanlig 8, så var det ned til frokost.

I dag er det avslutning 10.30 - så er det lunsj - og så hjem. Håper på at de rekker ned for å hente meg 13.30. Sist ble jeg den siste som ble henta... og det blir jeg vel nå også :(


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar