Velkommen til min blogg :)

8. desember 2020

Uke 1, dag 5 (fredag) - dag 7 (søndag)

En uke igjen!

Tungt å stå opp i dag da klokka ringte 8. Kom meg ned til frokost, og tok med en ekstra stor porsjon til kveldsmat, så har jeg mulighet til å droppe frokost i morgen.

I dagens julekalender så var det en eske te (Fire røde frukter) :)


På programmet i dag, er det en uteaktivitet. Jeg spurte hva vi skulle, og vi skulle gå ned til vannet i gapahuken der, og fyre opp bålpanne. Bare en sånn rolig koselig helgeaktivitet. Jeg får vel bli med på det, selv om jeg kjenner at jeg har mer lyst til å legge meg. 

Uteativiteteten gikk greit. Til lunsj var det tomatsuppe og salat. Jeg gikk ikke ned til middag, som var grønnsakslasagne. Kvikna litt til på kvelden, men da hadde alle de andre lagt seg. Satt på rommet og leste og så tv på pc'en.

Lørdag var det deodorant i julekalenderen. Ikke noe program i helga. Lunsjen var karbonader. Hanne og meg var borte på bakeren og kjøpte oss et kakestykke, og så gikk vi en lang tur. Middag var kyllinggryte, grei nok, og så fikk vi faktisk kake til dessert... 

Jeg droppa bassenget i dag også. Satt i fellesrommet og så på Maskorama på kvelden. Begynte å kjenne at jeg var litt øm i skuldra.


Søndag var det pysj-/joggebukse i kalenderen - fantastisk. Den var kjempedeilig og hadde veldig søtt mønster. Jeg gikk ikke ned til frokost, hadde tatt med litt ekstra fra dagen før som jeg spiste. Begynte i å bli verre i skuldra, og skjønte at jeg hadde en låsning. Veldig vondt egentlig!


 Lunsj var aspargessuppe. Etter lunsj gikk jeg en tur alene bort forbi trehytta og videre mot biehuset og hønene. Gikk hovedveien tilbake, ca en times tur. Skuldra ble bare verre og verre. Tok 7 paracet i løpet av dagen.





 

Middag var juleskinke - var godt det - og karamellpudding til dessert.  Vanskelig å legge seg den kvelden. Skuldra var så vondt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar