Velkommen til min blogg :)

2. desember 2020

Uke 1, dag 3

 I dag våknet jeg klokka 7, men klarte å slumre litt i senga fram til klokka ringte 8. Formen er ikke på topp i dag.

Anders blir 20 år i dag - hurra!!!

Julekalenderens luke nr 2 var en håndkrem :)

Var nede å spiste frokost og gikk opp og la meg litt igjen. Uteaktiviteten kl 10.30 sto jeg over. Var usikker på om jeg skulle gå ned til lunsj, men valgte å gjøre det - heldigvis. I dag var det havregrøt med blåbær og varme epler - veldig godt.


 Veldig tåkete, og regn i dag.

Føler meg veldig sliten, svimmel og ør i dag, så sto over avspenningsøkten kl 14.30 også. Til middag i dag skal det være lammebog i løksaus.


Etter middag har vår gruppe bassengtid, og det var snakk om at noen av oss skal bade. Jeg må stå over det også i dag, men har utnevnt meg til badevakt ;)

Ble litt bedre utover kvelden, og trengte litt luft. Gikk da en tur på butikken. Skulle ikke egentlig ha noe, men endte opp med litt frukt, sjokolade, potetgull, duftlys og et blad :) Rolig kveld med tv på pc'en resten av kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar