Velkommen til min blogg :)

1. desember 2020

Uke 1, dag 2

I dag ringte klokka 07.45 - og jeg kjente at det var ALT for tidlig (selv om jeg var i seng og sov før kl 23 i går). Spiste frokost som vanlig. Jeg var så heldig å få julekalender av ungene, og i dag var det tid for å åpne første luke. Der var det blå pusetøfler - perfekt for jeg hadde glemt å ta med slippers.

Fint vær var det ute i dag - med sol. De neste tre dagene er det meldt regn.


Første aktivitet i dag var uteaktivitet. Da gikk vi rolig ned til "hagen" og skulle spille et slags spill. Jeg har aldri spilt det før, men vi skulle kaste noen pinner og slå ned noen "kubber" og til slutt skulle "kongen" i midten slås ned. Det andre laget vant...








Til lunsj i dag var det omelett, salat og smoothie.


Etter lunsj var det egentlig en temasamling, men de har sagt at alt som skjer er kun repetisjon fra forrige gang. Hanne og meg valgte derfor heller å gå tur bort til trehytta. Der satte vi oss inne i gapahuken og drakk kakao. Carina kom også bort etterhvert.



Vi gikk tilbake og fikk rundt en time til avslapping på rommet før det var middag. Kjenner at turen (som er rundt 10 min hver vei) var mer enn nok. Holdt på å sovne mens jeg slappet av. 

Middagen i dag var laks.


Etter middag var jeg på rommet. Hanne kom innom en tur og så på Tilbakeblikk til 1985 (Nrk2) på pc'en min. Ellers rolig alene på rommet resten av kvelden. La meg 22, og sov en halv time senere.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar