Velkommen til min blogg :)

4. juni 2020

Uke 4: Onsdag, dag 24

Våkna kl 8 etter 7,5 times søvn. Nå nærmer det seg veldig!

Skjer ikke stort her nå. Jeg spiste frokost på rommet. Etterpå var det Basal kroppskjennskap i aktivitetssalen. Da ligger vi på en matte og "lager engler i snøen", ruller en pinne med beinet og litt andre øvelser for å kjenne hva som skjer i kroppen. Jeg sliter fortsatt med galleanfallet og hadde vel et dårlig utgangspunkt. Ble utrolig svimmel, og måtte stå over noe av det. Men uansett, så er det faktisk litt utmattende selv om det er helt enkle øvelser.



Lunsj tok jeg også på rommet. Det hadde vært havregrøt i dag igjen. Etterpå satt jeg litt ute i sola, og var litt inne å hvilte på rommet.

Senere på dagen gikk veilederen min og jeg gjennom oppfølgingsplanen min. Der skal vi definere kortsiktige, mellomsiktige og langsiktige mål. Samt finne hvilke verdier som er viktige for oss, og hindringer som kan stå i veien for at vi skal kunne nå målene.

Mine mål er bl.a. å spise jevnlig, ta hyppige pauser, gå småturer, bli mer tydelig, samt kjøpe dusjstol.

Til middag var det pasta med kjøttsaus. I dag var jeg nede å spiste igjen. Resten av dagen var jeg bare på rommet.

Hjemme var det en bil som hadde kræsjet litt....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar