Velkommen til min blogg :)

1. juni 2020

Uke 4: Mandag, dag 22 - Første pinsedag

La meg rundt kl 22 i går, men lå og leste litt på senga, så sovna nok ikke før nærmere halv tolv. Sov nesten til kl 9 i dag. Litt i overkant av 8 timers søvn. Har stadig noen oppvåkninger i løpet av natta. Tror jeg våkner av den utrolig knirkete senga. I natt drømte jeg at jeg var hjemme på perm i helg, men sleit med å komme meg ned igjen, så hørte jeg masse knirking og skjønte at det var en drøm :D

Gårsdagens kveldsmat ble frokost. Det er så deilig å kunne styre når man vil spise selv og ikke være avhengig av den halve timen som er satt opp.

I dag står det samtale med min veileder på planen kl 10.30. Den siste timen! Nå slipper jeg å vri hjernen min på hvorfor, hva tenker du om det osv - det er faktisk slitsomt, og jeg er ikke en person som tenker så mye over sånne detaljer.

Senere i dag skal vi ha en uteaktivitet og en avspenningsaktivitet.

 
I dag ble en tung dag. Jeg har slitt masse med utmattelse. Jeg måtte derfor droppe de to aktivitetene som var.  Jeg lå stort sett i senga hele dagen. Sov litt innimellom, så totalt er jeg oppe i over 9 timer søvn dette døgnet. Har slitt mye med magen i dag.

Droppa lunsj, men spiste en skive som jeg hadde på rommet. Henta middagen med på rommet kl 16. I dag var det svinestek og riskrem. Jeg spiste litt av det, men magen reagerte igjen, i tillegg er jeg ganske kvalm.

Satt en 20 minutters tid ute i sola og leste, men gikk inn og la meg igjen. Sov litt igjen. Sto opp ved 19.30-tida. Fant et tv-program på Vox; Husjakt ved Middelhavet som var litt gøy - så ser vel på gamle episoder av det fram til jeg legger meg.

Tror ikke at jeg tar sjansen på mer mat i dag.

Veldig tung dag i dag, og vil seriøst hjem!!! Nå er det heldigvis bare 4 netter igjen i knirkesenga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar