Velkommen til min blogg :)

30. mai 2020

Uke 3: Lørdag, dag 20 - Pinseaften

Litt småsvimmel og full av adrenalin når jeg våkna rundt 06.30 i dag. Nytta ikke å sove igjen, men klarte å holde meg i senga til 08. Jeg gikk ikke ned å spiste frokost, men spiste heller kveldsmaten fra i går.




I dag er det varmt og strålende sol, så jeg satte meg ut ved 9.30-tida.


Til lunsj ble det servert risengrynsgrøt. Det var helt ok. Etter lunsj tok jeg en allergitablett igjen, og sov ca 1,5 time.

Vi har forresten fått programmet for neste uke nå. Den siste uka, tenk på det!! Endelig :)

Økten på torsdag vet jeg allerede at jeg ikke skal på, for den ble jeg så dårlig av sist. Uansett kjenner jeg godt at formen har blitt dårligere av å være her, og det er visst veldig vanlig.

Begynte å slite veldig med gallesteinsmerter etter at jeg hadde sovet litt, tok en pille og da gikk det akkurat over til middag. I dag var det annonsert pizza, og jeg var veldig skeptisk til å spise såpass feit mat rett etter at jeg var blitt bra, men tok sjansen... dumt...


Selv om jeg valgte den "letteste" varianten med kun ost og skinke, så sto det ikke på før smerten i magen var på plass igjen. Heldigvis har jeg med meg nok piller, så det gikk over etterhvert.

På ettermiddagen fikk jeg etterlevert sjokoladen fra i går også, men får vente å spise den, så jeg ikke får galleproblemer igjen. Veldig svimmel også. Alt gikk rundt, og jeg ble faktisk litt nervøs og redd for at jeg skulle besvime.

Litt senere på kvelden gikk et par av oss en liten kort kveldstur.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar