Velkommen til min blogg :)

24. mai 2020

Uke 2: Søndag, dag 14

I dag er det nest siste søndag ;)

Det slår ikke feil, ved 6-7tida er jeg våken, men i dag klarte jeg å sovne igjen, og sov helt til 8.30!! Frokosten ble kveldsmaten fra i går, og spist på rommet.

Det har igrunn ikke skjedd så mye i dag. Jeg hadde lyst til å gå en tur ut på morgen i dag, men det regnet ganske mye, og jeg har ikke med regntøy.

Ble sittende på rommet og spille Sims og lese litt i boka mi før lunsj. Til lunsj var det blomkålsuppe. Den var dessverre ikke så veldig god, synes jeg. Vi har en oppskrift hjemme som er perfekt, så jeg hadde høye forventninger. Denne her smakte mest fløte. Dessuten sliter jeg innimellom med litt gallestein, og har hatt problemer etter kombinasjonen blomkål og fløte, så sto over den.

Etter lunsj, var jeg igjen på rommet og tok det med ro. Formen er ikke på topp i dag. Økende grad av utmattelse, sår hals, litt geleaktig-følelse i beina og svak hodepine - og så fortsatte det bare å regne.

Til middag var det kalkunfilet, og is til dessert. Det var veldig godt. Det ble spørsmål om tur etter middag, men jeg orket ikke. Slappet av med boka mi.

Etter et par timer, kom derimot sola. Da gikk vi ut på tur likevel. Selv om formen ikke er så bra, så er det deilig å komme seg litt ut når vi går i vårt eget tempo og bare "vaser" av sted. Jeg glemte kamera, og i dag så jeg faktisk noen fine motiver. Kanskje vi går den samme runden en annen dag.

Vel tilbake fra turen, ble det kveldsmat på rommet, og litt "nettarbeid". Jeg driver en facebookgruppe som heter 'Krimbøker', og der tok det helt av med nye medlemmer i dag - kjempegøy!

Men altså en veldig rolig dag.

I mangel av bilder for i dag, tar jeg med et av Tilda, boxeren min. Savner henne utrolig mye :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar