Velkommen til min blogg :)

23. mai 2020

Uke 2: Lørdag, dag 13

Åhh, nå kjenner jeg på at jeg er litt lei av å være her. Ikke fordi jeg ikke trives, men jeg lengter hjem til familie, hund, hjem og tingene mine - så i dag føles det veldig tungt at det er hele 2 uker igjen.

Uansett i går ble det leggetid rundt midnatt. Jeg hadde bestemt meg for å ikke ha på vekkeklokke, og sove så lenge jeg ville. Gjett når jeg våkna? 5.40 - det er da jeg står opp når jeg skal på jobb... lå og vred meg en time, og sovna til slutt igjen. Sto opp 08.5 da var det ikke mulig å sove mer. 7 timers søvn ble det totalt.

Frokosten ble inntatt på rommet (var egentlig kveldsmaten fra i går). Så hadde jeg planlagt en liten tur, da begynte det selvfølgelig å regne. En bitteliten minitur ned til stranda ble det likevel. Se her på naturens romantikk. To trær som har funnet hverandre, og erklært sin kjærlighet ;) På forsiden har de et lite barn ;)


Til lunsj fikk vi semulegrøt med bringebærsaus. Det smakte som "smulepudding" som jeg spiste mye av når jeg var liten.


Etter lunsj gikk jeg og ei annen en liten tur. Vi gikk ikke så langt, men tok av oppover en grusvei og kom opp i et industrifelt. Det begynte ganske snart å pøsregne, så vi snudde og gikk tilbake.


Til middag var det orientalsk gryte, det var ikke så verst faktisk. Jeg hadde ikke så veldig store forhåpninger, og da er det så fint når det blir bedre enn jeg hadde trodd. Vi fikk brownies til dessert. Kveldsmaten var et rundstykke, og noe som ser ut som kylling tandoori. Jeg har igjen valgt å spare kveldsmaten og ta den som frokost i morgen, med et håp om at jeg kan sove litt lenger enn vanlig.

Kvelden gikk med til å lese litt i en ny bok jeg har startet med; Vinterland av Kim Faber & Janni Pedersen, se på et standup show og deretter Norske Byggeklosser på NRK. Stille og rolig kveld for meg selv på rommet. Bare 12 kvelder igjen, og så er jeg hjemme :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar