Velkommen til min blogg :)

22. mai 2020

Uke 2: Fredag, dag 12

Tenk nå er vi halvveis alt! Ferdig med 2 uker, og 2 uker igjen.

Selv om jeg la meg før 22.30 i går, fikk jeg ikke sove før nærmere kl 2. Men våknet 08.15, rett før klokka skulle ringe - 5 timers søvn, og veldig dårlig søvnkvalitet.

Kl 11 var det uteaktivitet. Vi gikk ned på stranda, og fikk utdelt liggeunderlag. Lå rolig på stranda og hadde avslapningsøvelse. Skulle tenke oss til et sted hvor vi hadde det bra. Se stedet for oss, kjenne igjen en lukt, tenke på en lyd og bare slappe av. Det var behagelig. Jeg "dro" til partyteltet vårt på terrassen. Jeg elsker å sitte der oppe og lese. Det kunne føles som litt av de samme lydene med fuglekvitring, trær som beveget seg i vinden og bølgeskulp. Trafikken manglet imidlertid ;)

Etter dette var det lunsj. I dag var det to ulike salater, men ingen av de fristet noe særlig, så jeg fikk to rundtstykker med skinke og ost isteden :) I mellomtiden hadde personalet vært og vasket rommet mitt, og lagt på nytt sengetøy. Deilig!

Varene kom også. Vi får jo ikke gå i butikken pga korona. Isteden kan vi sende bestilling til de ansatte her, så ordner de det. Jeg hadde bestilt litt sjokolade, brus, popcorn og blader. Fikk en gedigen pose popcorn :D


Etter lunsj slappet jeg av på rommet, og sovna. Jeg hadde klokka til å ringe 15.10 - så da ble det bare en times søvn. 

Da jeg våknet hadde det begynt å regne ganske mye. Kjedelig at vi må ut for å gå til spisesalen. 
Til middag var det egentlig fiskegrateng, men igjen var det en egen tallerken til meg. Jeg fikk rester fra i går, altså svinekam og poteter. Da vi gikk tilbake styrtregnet det. Det er ikke synlig på bildet, men må jo ha med noen bilder ;)


Vi har også fått programmet for neste uke. Litt mindre aktiviteter, kan det se ut som. Men det er greit det. Utover dette går jeg også litt tur. Veldig behagelig å gå en liten tur etter frokost for å våkne litt bedre.

Droppa å spise kveldsmaten min i dag. Er aldri sååå sulten, spiste litt popcorn isteden. Dermed sparer jeg kveldsmaten til i morgen tidlig. Har planer om å droppe å sette på klokka, og sove så lenge jeg vil (klarer) i morgen.

I kveld har jeg sett på Insider på D-Play, hørt på musikk på Spotify og lest ut boka jeg leser av Merete Junker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar