Velkommen til min blogg :)

5. juni 2020

Uke 4: Fredag, dag 26

Yes - i dag skal jeg hjem!!!

Slet veldig med å sovne i går. Sovna til slutt rundt klokka 2 og sov til ca 8.15.

Den siste frokosten ble inntatt på rommet.

Siste time var kl 10 - avspenning, og deretter skulle det være siste bolk med teori. Avspenningen varte ca 10 minutter. Det var den samme "greia" som vi hadde på stranda en gang tidligere - hvor vi skulle innbilde oss at vi var på et kjent og trygt sted. Jeg dro igjen på terrassen vår, men det var mye vanskeligere å konsentrere seg - skal jo snart hjem :)

Timen gikk glidende over i teoritimen, som egentlig bare var en avslutning. Den ene deltakeren på gruppa har gått på musikklinja, og hun sang en veldig fin sang for oss. Den heter "Jeg ror alene "(Hanne Krogh). Kjempefin sang som passer godt til temaet. Seansen ble avsluttet ca kl 11.

Etter dette dro tre av deltakerne, og vi var 4 igjen til lunsj. Vi fire samlet oss ved det samme bordet. Det var kun fire andre igjen fra den andre gruppa også. De avsluttet jo egentlig i går. Lunsjen i dag var fiskesuppe og salat. Jeg spiste kun salaten.

Etter lunsj dro enda to av gruppedeltakerne og vi var igjen to. Vi satt i fellesstua og venta på å bli henta. Hun jeg venta med var hun fra musikklinja, så det "Dimmefest" ble jevnlig sunget :D

Rundt kl 13.50 ble vi også endelig henta, nesten samtidig. Hun slo meg med ca 5 minutter.

Takk for denne gangen, Eiken. Om ca 6 mnd ses vi igjen på 2 ukers oppfølgingskurs.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar