Velkommen til min blogg :)

11. juli 2016

Siste dagen....

Vi sto opp ved 8.30 tiden og dro å spiste frokost på en liten frokostrestaurant på andre siden av hotellet.

Deretter var det å dra å levere tilbake leiebilen hos Alamo ved 11.30-tida. Det var bare en veldig kort kjøretur på ca 10 minutter. Fra Alamo gikk det shuttlebuss til flyplassen. Det er en ganske stor flyplass, men det er en spesiell terminal som går til Europa, og da virket den ikke så stor likevel :)

Rundt 15.30 gikk flyet vårt til Paris, så vi hadde god tid på flyplassen.


Omsider oppe i lufta. Flyturen til Paris var på ca 9 timer, og denne gang satt vi i første etasje i en litt større avdeling enn på bortoverturen. Det var vanskelig å sove siden det var ettermiddag. Jeg så på en film som het Soon 17 eller noe sånt, og Titanic, og det var jo nesten 6 timer. Vi fikk også servert mat 2 ganger, så da gikk tida. Jeg sovnet litt på slutten. Og jeg var veldig glad for at jeg hadde kjøpt Bose headsett med støydemping, så slapp jeg unna mye av flystøyen :)

I Paris hadde vi i underkant av to timers ventetid, men etterhvert kom vi oss på det lille flyet som gikk til Gardermoen. Takeoff ble forsinket med mer enn en time, men vi tok igjen en del av det, og landet rundt 17.15. (Skulle landet 16.50).

Rart å komme hjem igjen. Kaldt, regn og tordenvær :(

Vi måtte ta en buss for å komme tilbake til Scandic Gardermoen hvor vi hadde bilen parkert. Da vi kom til Sandefjord regnet det fortsatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar