Velkommen til min blogg :)

19. juli 2011

Mere shopping :)

Våknet opp til en ny varm dag kl 7. Vi var nede å spise frokost rundt kl 9 og dro tilbake til Sawgrass Mills ved 10-tida for å handle det vi ikke rakk i går :)





Jeg kjøpte dette:
Joggebukse og treningstights fra Nike, to treningstopper fra Nike, 2 par Converse, sokker fra Converse, Rosa og blå skolisser, rosa Lacoste t-skjorte, diverse kremer med dødehavssalt og 2 nye bh'er fra Victoria Secret.

De andre kjøpte diverse klær, sko fra Converse, tennisracket og tennisballer, alle bøkene til Harry Potter, cd'er, grønt headsett, belter.

På veien hjem kjørte vi innonm Walmart da jeg visste at det skulle være billig spellbinders der. De hadde ikke det i denne butikken :( Men fant noen andre småting isteden....

3 singlet (De kostet rundt 5 $ stykket altså), t-skjorte, hårstrikk, kakeposer, belte, solkrem, crest tannkrem og en blå bluse. Vi kjøpte også en ny koffert.

Etter at vi hadde vært på hotellet med varene gikk vi til sentrum av Ft. Lauderdale (10-15 min å gå) og spiste middag på en italiensk restaurant. Jeg og ungene spiste pizza,  Fred Are spiste spagetti. En ting som er deilig her, er at det ser ut til at det er gratis påfyll med drikke :) Tilbake gikk vi i vannet langs stranda - kjempedeilig.









Det ble et raskt bad i bassenget på Anders og Fred Are da vi kom tilbake. Klokka var rundt 21 og gradestokken på veggen viste 28 grader - nice :)





Nå skal vi pakke alle funnene våre ned i kofferten. I morgen reiser vi videre til Orlando.


3 kommentarer:

  1. Ser dere er i full gang med shopping. Pass på vekta, overvekt på flyet er DYRT!
    Kos dere og ta en Root beer for meg.♥
    Kari.

    SvarSlett
  2. Heisann Anne Lise!! Ser ut som dere har en flott ferie. Håper det kan bli en tur dit på meg også en gang. På Sørlandet er været skiftende, med sol, reg, sol og regn igjen. Ligger på rundt 19 gr så vi svetter ikke. Og dere shopper ser jeg. Utrolig gøy med så store kjøpesentre. De er virkelig store!! Kos dere videre, jeg følger med:-)) Hilsen fra Turid

    SvarSlett
  3. Kan ha med 23 kg hver, så vi har masse å gå på ennå :)

    SvarSlett