Velkommen til min blogg :)

15. juli 2011

Mer om Scandic

Dette var hotellet sitt ja :) Da jeg fikk reservasjonen stusset jeg litt på at det sto vip nederst under merknader, men tenkte ikke mer over det. Når vi sjekket inn fikk vi beskjed om at vi fikk to rom slik at vi fikk bedre plass til ungene... *hehe* men det skulle være forbindelsesdør mellom.


Det var to store rom vi fikk med hvert sitt store bad. Ekstra morsomt synes alle det var at vi har elektrisk styrte senger i både hode- og fotenden.Stor vegghengt tv på vegggen foran senga. I tillegg fikk jeg matkuponger for kr 100,- (Men det er fordi jeg er stamgjest hos Scandic da). Gratis buss følger med i hotellprisen i morgen, det er en 5-10 minutters kjøretur.

Anders og meg var rundt og kikka på hotellet, mens Mona lå i senga og så Harry Potter, og Fred Are slappet av. Anders og meg spilte et fotballspill og så prøvde han tredemølla i treningsrommet. Generelt fint hotell som det aboslutt var verdt å bruke 1190,- på inkl parkering!


Jeg liker helt ikke minipc'en jeg har lånt av Rigmor. Veldig uvant i forhold til min pc....

Natta, i morgen ringer klokka 5!!!


2 kommentarer:

  1. Godt å se at dere har kommet vel fram.
    Kos dere og nyt ferien. Hilsen Kari.

    SvarSlett
  2. Gikk visst litt fort i svingene her. Trodde dere hadde kommet til USA jeg.:)
    Vel, nå har dere forhåpentligvis landet og har det fint. Jeg kommer til å følge dere i spenning på på turen. Vi leide også SUV fra Alamo og var kjempefornøyd med den.
    Kari.

    SvarSlett