Velkommen til min blogg :)

28. juni 2016

Gran Canyon og Sedona

Vi sto opp ca 7.30 og spiste frokost. I dag var det rundt 31-32 grader og overskya. I følge yr er det også meldt regn.

Jeg var egentlig ikke i form i dag, men er glad jeg ble med likevel 😀

Vi kjørte en times tid til vi kom til Gran Canyon.


Det var egentlig ganske tøft å se på.





Da vi følte vi hadde sett nok kjørte vi til Flagstaff. Vi kjørte en liten vei som gps'en ville vi skulle kjøre.... Det tok litt tid. Spiste lunsj på Mama's burger, og bestemte oss for å kjøre ned til Sedona som Bonnie fra Arizona hadde anbefalt oss.

Var nesten norsk natur på strekningen. Høye grønne trær og ned fra fjellet var det veldig bratt og svingete. 

Kult å komme til Sedona. Veldig spesielle fjell rundt hele byen (som ikke var så stor).






Formen min har forresten generelt vært bedre her enn hjemme. Det er sannsynligvis sola og varmen som er positivt. Anders fant ut at jeg sannsynligvis hadde et innebygget solcellepanel som lader energien min bedre her enn hjemme 😂😜

1 kommentar:

  1. Ahh, så heldige dere er, misunner dere denne dagen i alle fall. Fine bilder:)
    Elin

    SvarSlett