Velkommen til min blogg :)

8. august 2011

Tilbake til hverdagen...

For Fred Are, stakkars - så var det rett på jobb i dag!!! Jeg våknet så vidt av at han var i klesskapet kl 07.45. Det hadde ikke jeg klart!!! Jeg måtte slite meg opp kl 12.15 - og da måtte jeg virkelig tvinge meg selv opp. For oss var jo kroppen innstilt på at klokka kun var 06.15. Klokka er nå 13.30 norsk tid, og ungene har ennå ikke lettet på et øye. Det er vel på tide å få de opp snart også.

Jeg skal prøve å få oppdatert mer på bloggen og få lagt ut bilder i løpet av dagen, eller iallefall i løpet av uka.

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem Anne Lise!
    Ja, litt av et antiklimaks å komme til gamlelandet og "havrelefsa og striskjorta."
    Skjønner at dere har hatt en flott og minnerik tur. Blir kanskje ikke siste gang dere tar turen "over dammen"?
    mvh Kari.

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem til gamle Norge igjen. Synes det går ei uke før en er i normal døgnrute etter å ha kkommet hjem fra USA. Ikke for det, er nå trøtt etter ei uke på jobb også. Var ikke noe særlig å begynne å jobbe etter tre ukers ferie.... Ha d fint så lenge, gleder meg til å se bildene.... Og, du kommer garantert ti å reise tilbake igjen.
    Hilsen fra Turid

    SvarSlett